«قربانیان جنگ خاموش» در جدیدترین شماره پایداری

جدیدترین شماره ماهنامه همشهری پایداری با پرونده‌هایی در خصوص «قرارگاه فرامرزی رمضان»، «اعتصاب غذا»، «ارتش مکتبی» و «پایان مین‌روبی در کشور» منتشر شده است.

جدیدترین شماره ماهنامه همشهری پایداری با پرونده‌هایی در خصوص «قرارگاه فرامرزی رمضان»، «اعتصاب غذا»، «ارتش مکتبی» و «پایان مین‌روبی در کشور» منتشر شده است.

متن خبر

طاووس بهشت: شماره جدید ماهنامه همشهری پایداری(فرودین و اردیبهشت) این‌بار با بررسی «مین‌زدایی»‌ در کشورمان، انتشار ناگفته‌های حبیب عبداللهی جانباز مدافع حرم، پرونده‌ای پیرامون فعالیت قرارگاه رمضان، تشریح موضوع جذاب «اعتصاب غذا» و همچنین سفرنامه‌ای به مناطق جنگی جنوب، به روی کیوسک آمده است. «قرارگاه فرا مرزی» تیتری است که برای پرونده‌‌ی‌ ویژه‌ این شماره‌ی همشهری پایداری انتخاب شده و زمینه‌های شکل‌گیری و نقش‌آفرینی قرارگاه برون مرزی رمضان را بررسی می‌کند. «تغییر راهبرد»، «رزمندگان کردِ قرارگاه رمضان» و «لشکر ویژه‌ی پاسداران» تیتر بخشی از مطالب منتشر شده در این پرونده هستند. در پرونده‌ی «جغرافیای پایداری» نیز به اعتصاب غذا پرداخته شده‌ است. یادداشتی از علی الفیاض نویسنده عراقی با عنوان «جنبش معده‌های خالی»، گزارشی از اعتصاب غذای «بابی ساندز»‌ مبارز ایرلندی، گفت‌وگو با عبدالکریم حنینی موسس گردان‌های عزالدین‌قسام در کرانه‌ی باختری و موضوعات خواندنی دیگر مطالب این بخش از ماهنامه را تشکیل داده‌اند. «ارتش مکتبی» عنوان مجموعه نوشتارهایی است که در قالب یک پرونده فعالیت‌های هوانیروز،‌ نیروی‌هوایی، توپخانه و نیروی دریایی ارتش را در جنگ 8 ساله بررسی کرده است. «ارتشی که برای ملت شد»، «فرشتگان نجات هوای ما را دارند» و «غرش توپچیلر» تیتر برخی از مطالب این پرونده است. همچنین گفت‌وگو با امیرخلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز هم در این بخش به چشم می‌آید. سفرنامه‌ی کاروان راهیان‌نور ارتش و گزارشی ویژه و خاص از روند مین‌روبی مناطق آلوده توسط نیروهای متخصص ارتشی به همراه گالری قربانیان مین با عنوان «قربانیان جنگ خاموش» صفحات دیگر ماهنامه را به خود اختصاص داده‌اند. ماهنامه همشهری‌پایداری در اردیبهشت95،‌ با آثار و گفتاری از عبدالکریم حنینی، هوشنگ یاری، عباس میرهاشمی، محمدحسین حیدری و حبیب عبداللهی در 116 صفحه و با قیمت 2000 تومان  منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه شده است.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:12
کد خبر: 7459

https://tavoosebehesht.ir/node/7459

افزودن دیدگاه جدید