کانون میزبان گردهمایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آران و بیدگل

سومین نشست هم اندیشی کانون‌های مساجد شهرستان آران و بیدگل عصر امروز به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد.

سومین نشست هم اندیشی کانون‌های مساجد شهرستان آران و بیدگل عصر امروز به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد.

متن خبر

طاووس بهشت: سومین جلسه هم اندیشی کانون‌های مساجد شهرستان آران و بیدگل عصر امروز به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد. در این نشست که موضوع آن شیوه‌های برگزاری فعالیت‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی هنری و رویکردهای افزایش بهره وری بیشتر آن بود، نمایندگان کانون‌های شهرستان به بیان تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) در حاشیه‌ی این نشست نتایج حاصل از آن را برای شرکت کنندگان مفید ارزیابی کرد و اذعان داشت: برگزاری چنین جلساتی برای هم افزایی فعالان فرهنگی و به اشتراک گذاشتن تجربیات آنان بسیار مفید است. حسن سعدآبادی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در سطح کشور، غنا بخشیدن اوقات فراغت را یکی از کارویژه‌های اصلی این کانون‌ها عنوان کرد و افزود: تابستان یکی از بهترین فرصت‌ها برای جذب نیرو و اجرای برنامه‌های تربیتی، خصوصا برای کودکان و نوجوانان است. وی به سابقه‌ی بیش از سی سال فعالیت فرهنگی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین جلساتی می‌تواند خصوصا برای ارتقای فعالیت‌های کانون‌هایی که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده‌اند مفید باشد و در جهت گیری برنامه‌ها کمک کند. گفتنی است این نشست‌ها به صورت دوره‌ای به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان در موضوعات مربوط به فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:11
کد خبر: 7344

https://tavoosebehesht.ir/node/7344

افزودن دیدگاه جدید