افتخار آفرینی محسن قبائی در عرصه قرآنی

محسن قبایی موفق به کسب رتبه دوم  رشته حفظ ۱۰ جزو قرآن کریم در مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور شد.

محسن قبایی موفق به کسب رتبه دوم  رشته حفظ ۱۰ جزو قرآن کریم در مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور شد.

متن خبر

رقابت‌های بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت با پایان مسابقات بخش شفاهی در دو گروه خواهران و برادران و در بخش‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان پایان یافت. به گزارش مفدا، این مسابقات از صبح روز دوشنبه ۲۶ تیرماه در رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل آغاز شد و تا عصر روز سه شنبه ۲۷ تیرماه به طول انجامید. در طی دو روز برگزاری مسابقات، مجموعا ۲۸۴ نفر از خواهران در دو سالن در هتل چمران به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۳۹ نفر در رشته حفظ، ۹۰ نفر در رشته ترتیل و ۵۵ نفر در رشته تحقیق به رقابت پرداختند. همزمان ۳۰۳ نفر از برادران نیز در سه سالن در هتل پارس به رقابت پرداختند که از این تعداد ۹۴ نفر در رشته تحقیق، ۱۱۲ نفر در رشته ترتیل و ۹۷ نفر در رشته حفظ به رقابت پرداختند. همچنین اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح در تالار حافظ شهر شیراز برگزار و در این مراسم اسامی برگزیدگان بخش‌های حفظ، ترتیل، قرائت و تواشیح اعلام گردید.

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:07
کد خبر: 6965

https://tavoosebehesht.ir/node/6965

افزودن دیدگاه جدید