طراحی دشمن، تغییر ذهن مسئولان و مردم نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان: طراحی دشمن، تغییر ذهن مسئولان و مردم نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان: طراحی دشمن، تغییر ذهن مسئولان و مردم نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در یکصد و سی و سومین نشست مسئولان استانی نهاد مقام معظم رهبری با معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد کاشان در محل مشهد اردهال برگزار شد گفت: «خروج ایالات متحده امریکا از معاهده بین‌المللی برجام قابل پیش‌بینی بود، ما دانشگاهیان باید با برگزاری نشست‌های تخصصی، کرسی‌های اندیشه‌ورزی، سخنرانی‌ها و... این مسئله را برای همه تبیین کنیم و عواقب این برون‌رفت را که همانا انزوای بین‌المللی بیشتر امریکاست را برای همگان بیان کنیم .» وی افزود: « سیاست دشمنان در مواجهه با ایران اسلامی کوچک جلوه دادن دستاوردها و موفقیت‌های ما در چهار دهه بعد از انقلاب است.» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: «وظیفه جامعه دانشگاهیان در این برهه حساس و تاریخی، تجهیز سنگر انقلاب به بهترین و مطلوب‌ترین شکل است تا بتوانیم از این گذرگاه به سلامت عبور کنیم. پس باید هر کس در هر موقعیتی که هست، انقلابی باشد و روحیه جهادی را در خود تقویت کند و در راستای نیل به اهداف انقلاب، فعال و پرتحرک باشد تا امور جاری به شکلی جهادی به انجام برسند. » رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز تصریح کرد: «خروج ایالات متحده امریکا از برجام، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید. عداوت و دشمنی امریکا و هم‌پیمانانش طی چهل سال گذشته نشان از آن دارد که انقلاب ما درون‌مایه و ویژگی‌هایی دارد که باعث شد استکبار با انقلاب به رویارویی برخیزد. مخالفت با ما، دلیل بر اقتدار و حقانیت ماست و خروج از برجام ناشی از زبونی و سست‌رفتاری دولتمردان امریکاست که به انزوای آنها در جهان منتهی خواهد شد. » دکتر احمد آذین با توجه به شرایط پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: «در راستای عملیاتی شدن برنامه های مدون به منظور اعتلای دانشگاه‌های استان، خرد جمعی، هم‌افزایی و توجه به مسائل کلان استان مورد نظر است که تلاش برای محقق کردن برنامه های استان در جریان است.» وی بیان کرد: «طرح تعاون اعضای هیأت علمی، ناحیه‌بندی استان، انجام کارهای مشترک فرهنگی به‌صورت ناحیه‌ای، نشست کمیته‌های تخصصی استان، قطب‌بندی استان، طرح تعاون کارکنان، مدیریت رشته‌های استان، انتخاب مدیران گروه‌های آموزشی استان و... قسمتی از برنامه‌های عمده‌ای است که در استان اصفهان در جریان اجرا قرار دارند. » انتهای پیام/ محمدرضا رحمتی  

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:02
کد خبر: 5513

https://tavoosebehesht.ir/node/5513

افزودن دیدگاه جدید