تقابل عشق و تکلیف

" کنارم باش " تلفیقی از تقابل عشق و عقل و تکلیف است که هنرمندانه و به قلم برادرفرهیخته جناب اقای عنایتی نگاشته و کارگردانی شده است .

" کنارم باش " تلفیقی از تقابل عشق و عقل و تکلیف است که هنرمندانه و به قلم برادرفرهیخته جناب اقای عنایتی نگاشته و کارگردانی شده است .

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی رحمتی مدیر پروژه نمایشی "بانوی بی نشان" در سال 96 در یادداشتی به معرفی نمایش "کنارم باش" پرداخت. در این یادداشت آمده است: با سلام شب گذشته افتخار یافتم که ساعتی به دیدن نمایش " کنارم باش " در کانون شهید عربیان بنشینم . نمایشی که به موضوع شهدای مدافع حرم میپردازد و با نگاهی هنرمندانه اکثر شبهات و سوالات در زمینه حضور شهدای مدافع حرم به سرزمین سوریه و عراق را مطرح میکند و تلاش دارد پاسخ های اقناعی خود را به مخاطب برساند. دقایقی از ترس و دلهره ، ودقایقی از عزت و عفت را به کمک نور و صدا , در روی صحنه جلو چشم مخاطب ترسیم میکند و مخاطب را برای دیدن ادامه کار بر روی صندلی میخکوب مینماید. " کنارم باش " تلفیقی از تقابل عشق و عقل و تکلیف است که هنرمندانه و به قلم برادرفرهیخته جناب اقای عنایتی نگاشته و کارگردانی شده است . به همه دوستان و همشهریان عزیز بویژه کسانی که دل در گرو شهداء بویژه شهدای مظلوم مدافع حرم دارند توصیه میکنم در چند شب باقیمانده به تماشای این نمایش بنشینند تا شاید ,قطره ای از عظمت کار شهدای مظلوم مدافع حرم را درک نمایند..... حضور شما به نوعی حمایت از اثار هنری نیز هست. این نمایش تا ۲۵ مهر هر شب ساعت ۱۹ در کانون سردارشهید عربیان به روی صحنه میرود شیخ مهدی رحمتی مدیر پروژه نمایشی" بانوی بی نشان" در سال 96   انتهای پیام/14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5430

https://tavoosebehesht.ir/node/5430

افزودن دیدگاه جدید