آیین اختتامیه اولین نمایشگاه گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان آران و بیدگل

آیین اختتامیه اولین نمایشگاه گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان آران و بیدگل همراه با تجلیل از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه برگزار شد.

آیین اختتامیه اولین نمایشگاه گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان آران و بیدگل همراه با تجلیل از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، دکتر میثم نمکی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در آیین اختتامیه اولین نمایشگاه گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان آران و بیدگل در دانشگاه علمی و کاربردی این شهرستان گفت:هفته آینده هفدهمین سوگواره ادبی عاشورا در آران و بیدگل برپا می شود. ایمتداد این رویداد در 17 سال متوالی، نشان از اراده هنرمندان این خطه برای خلق آثار هنری با موضوعیت اهل بیت است. وی افزود: جای جای شهر ما باید موزه و گنجینه ای از آثار هنری هنرمندان باشد. نمکی عاشورا را تابلوی بی نظیری از تمام هنرهای آسمانی دانست و گفت: هنرمند، کاشف و عرضه کننده ی نکات و رموزی متعالی است که دیگران از آن غافلند. وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اداری و غیراداری باید قدر هنرمندان شهر را بدانند تا هنر فرهنگی هنرمندا ما در جامعه تجلی یابد. در ادامه عباس حاجی پور، مدیر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان آران و بیدگل در این آیین ضمن تشکر از شهرداری آرن و بیدگل که حمایت مالی این نمایشگاه را برعهده گرفت صمیمانه تشکر کرد و گفت: 40 هنرمند و 40 اثر هنری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، همزمان با اربعین حسینی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. وی افزود:هنرمندان بایستی با همگرایی بیشتر، کارهای تیمی را توسعه دهند. حاجی پور گفت: علاقه مندیم که با کمک مسئولان شهرستان، شاهد تکرار چنین اتفاقات هنری در آران و بیدگل باشیم. در انتهای مراسم از هنرمندان شرکت کننده در اولین نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان آران و بیدگل تجلیل بعمل آمد. برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا  کلیک کنید. انتهای پیام/14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5426

https://tavoosebehesht.ir/node/5426

افزودن دیدگاه جدید