ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در حرم حضرت هلال بن علی(ع)

ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل در ایام رجبیه از ۱۱ اردیبهشت آغاز شد.

ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل در ایام رجبیه از ۱۱ اردیبهشت آغاز شد.

متن خبر

  طاووس بهشت: رئیس ستاد اعتکاف آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در مورد سوال از وضعیت ثبت نام برای اعتکاف در این مکان مقدس گفت: امسال نیز همچون چند سال گذشته جهت رفاه حال متقاضیان و تسریع در امور، ثبت‌نام از متقاضیان اعتکاف از طریق اینترنت فراهم شده است و علاقه مندان می توانند از پنج شنبه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) به نشانی www.helal.ir اطلاعات فردی خود را ثبت و کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنند. حجت الاسلام و المسلمین علی ناصریان ادامه داد: مهلت ثبت نام تا ۲۰ اردیبهشت ماه پیش بینی شده است و ثبت نام اولیه اینترنتی برای کلیه متقاضیان حضور در اعتکاف الزامی است و ثبت نام قطعی فقط از افرادی به عمل خواهد آمد که در ثبت نام اولیه شرکت کرده و پذیرفته شده باشند. وی سپس به نحوه دریافت کارت اعتکاف اشاره و عنوان کرد: علاقه مندانی که ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام داده اند می توانند از ۱۸ اردیبهشت ماه به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال مراجعه و با ارائه کارت ملی خود ثبت نام خود را قطعی کرده و کارت اعتکاف دریافت نمایند. حجت الاسلام ناصریان شرط سنی نام‌نویسی اعتکاف در حرم مطهر را ۱۵ سال تمام عنوان کرد و افزود: در صورت تکمیل ظرفیت پیش بینی شده متقاضیان، پذیرش دانشجویان ، فارغ التحصیلان ، طلاب، فرهنگیان و خادمین آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در اولویت این ستاد خواهد بود. مسؤول ستاد اعتکاف آستان هلال بن علی (ع) با بیان اینکه از ماه‌های رجب، شعبان و رمضان به عنوان فصل نیایش یاد می‌شود، گفت: امسال برنامه‌های خوبی برای فصل نیایش و به خصوص همایش معنوی اعتکاف حرم مطهر هلال بن علی (ع) در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود که برنامه‌های این ایام نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخوردار باشد. وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش معنوی و همچنین افزایش نشاط و تنوع‌بخشی مراسم، از اساتید و سخنرانان مجرب و توانا، قاریان برجسته قرآن و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دعوت شده است. آیین اعتکاف طی روزهای ۱۳تا ۱۵ماه رجب، مصادف با ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:19
کد خبر: 8122

https://tavoosebehesht.ir/node/8122

افزودن دیدگاه جدید