جشنواره "مصاف" فراخوان شد

نخستین جشنواره محصولات و فعالیت های فرهنگی و هنری مقابله با شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه با عنوان "مصاف" فراخوان شد.

نخستین جشنواره محصولات و فعالیت های فرهنگی و هنری مقابله با شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه با عنوان "مصاف" فراخوان شد.

متن خبر

طاووس بهشت: نخستین جشنواره محصولات و فعالیت های فرهنگی و هنری مقابله با شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه با عنوان "مصاف"به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با هدف «شناسایی، ساماندهی، حمایت از تولیدات و محصولات فرهنگی هنری و فعالیت‌های فرهنگی ایجابی و اقناعی گروه‌های مردمی» برای مقابله با آثار سوء برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بیگانه بر فرهنگ، نظام خانواده، جوانان و نوجوانان برگزار می شود.  این جشنواره در هفت سرفصل اصلی شامل آثار ادبی، هنرهای تجسمی، چند رسانه ای، رسانه های مکتوب و دیجیتال، پژوهش، روشنگری و ایده پردازی برگزار می شود. نحوه مقابله با تاثیر شبکه های ماهواره ای بیگانه در فرهنگ عمومی، تبیین نقش شبکه های ماهواره ای در ایجاد شبهه در باورهای دینی سنتی، معرفی بهترین روش های اقناعی برای کاهش آسیب ها و بررسی تولیدات ماهواره ها و آثار روانی آن در سایر کشورها از جمله موضوعات این جشنواره است. همچنین تبیین نقش شبکه های ماهواره ای در ترویج سبک زندگی غربی، بررسی نقش ارتباط ماهواره و کارتل های اقتصادی غرب، تبیین نقش ماهواره ای در حوزه سیاست و حکومت و تبیین اهداف متولیان این شبکه ها از جمله دیگر موضوعات این جشنواره به شمار می رود. مهلت ارسال آثار به جشنواره مصاف تا پایان خرداد ماه سالجاری است و اختتامیه نخستین جشنواره محصولات و فعالیت های فرهنگی و هنری مقابله با شبکه های ماهواره ای نیمه اول مرداد ماه سالجاری برگزار می شود. علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت پستی و یا از طریق ایمیل به دبیرخانه جشنواره مصاف ارسال کنند که در ارسال پستی علاوه بر ارسال اثر باید فرم ثبت اطلاعات شخصی را از سایت جشنواره دریافت کنند و فرم چاپ شده را کامل و به همراه اثر خود به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. افرادی که قصد ارسال آثار خود را به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل جشنواره دارند، می توانند فرم ثبت اطلاعات شخصی را از سایت جشنواره دریافت کنند و فرم چاپ شده را کامل و سپس نسخه اسکن شده فرم را همراه با اثر خود برای آدرس ایمیل جشنواره ارسال کنند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره و ارسال آثار خود به پایگاه اطلاع رسانی www.masaffest.ir مراجعه کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:19
کد خبر: 8109

https://tavoosebehesht.ir/node/8109

افزودن دیدگاه جدید