معرفی مناسبت‌های مذهبی و انقلابی روز با مضامین هنری در «ایام»

«ایام» عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی است که مناسبت‌های مذهبی و انقلابی روز را با مضامین هنری مانند نماهنگ، پوستر، کلیپ، مکتوب، صوت و موسیقی معرفی می‌کند.

«ایام» عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی است که مناسبت‌های مذهبی و انقلابی روز را با مضامین هنری مانند نماهنگ، پوستر، کلیپ، مکتوب، صوت و موسیقی معرفی می‌کند.

متن خبر

طاووس بهشت: پایگاه اطلاع‌رسانی ایام ویژه تأمین محتوای مناسبت‌های انقلاب اسلامی است. در این پایگاه تلاش شده تا مناسبت‌های مذهبی، و انقلابی یا به عبارتی ایام الله به خوبی معرفی و در پیچ و خم روزمرگی‌ها رنگ نبازند. در این سایت مناسبت‌های کل سال با مضامین هنری مانند؛ نماهنگ و کلیپ، پوستر، بسته نمایشگاهی، متن و نوشتار، تراکت و بروشور، جزوه و نشریه و ترانه و صوت به مردم معرفی می‌شود، به این صورت که کاربر ابتدا یکی از مضامین هنری بالا که لینک آن در صفحه سایت است را انتخاب و پس از آن با کلیک بر روی مناسبت مورد نظرش نماهنگ، کلیپ، پوستر، متن، ترانه و یا صوت و موسیقی مرتبط با آن مناسبت را دریافت می‌کند. در وسط صفحه سایت تقویم ایام سال گنجانده شده که در دو صفحه تاریخ شمسی و قمری را نمایش داده و به صورت خود‌کار به روز شده و مناسبت‌های آن روز نمایش داده می‌شود. همچنین تاریخ روز به میلادی، شمسی و قمری و ساعت به وقت محلی در نوار بالایی صفحه اصلی گنجانده شده است. از دیگر بخش‌های پایگاه اطلاع‌رسانی «ایام» می‌توان به صفحات ایده‌ها، همکاری، سفارش، تماس با ما و درباره «ایام» اشاره کرد که در این بین صفحه همکاری در نوع خود جالب است و کاربر می‌تواند ابتدا با نام‌نویسی و عضویت در سایت توانایی خود را در زمینه‌های گرافیک، چند رسانه‌ای تأمین محتوا، توزیع محصولات و دیگر توانایی‌ها برای همکاری اعلام کند. روز شمار معکوس یکی دیگر از بخش‌های این سایت است که در بالای سمت چپ صفحه اصلی سایت تعبیه شده و در آن مهم‌ترین مناسبتی که به روز نزدیک است نمایش و تعداد روز‌های مانده به آن اعلام شده است. در پایینی‌ترین قسمت صفحه اصلی سایت، نواری تعبیه شده که در روی آن همه مناسبت‌های ماه به همراه تصویر گنجانده شده و کاربر با کلیک بر روی آن می‌تواند از جزئیات آن مناسبت مطلع شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.ayyamnet.ir از امکانات این پایگاه استفاده کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:16
کد خبر: 7836

https://tavoosebehesht.ir/node/7836

افزودن دیدگاه جدید