برگزاري آزمون پايان دوره خوشنويسي در شهرستان آران و بيدگل

آزمون پايان دوره انجمن خوشنويسان شعبه آران و بيدگل همزمان با سراسر کشور در  دو بخش خط تحريري و خوشنويسي در محل کانون شهيد بني طباء برگزارشد.

آزمون پايان دوره انجمن خوشنويسان شعبه آران و بيدگل همزمان با سراسر کشور در  دو بخش خط تحريري و خوشنويسي در محل کانون شهيد بني طباء برگزارشد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آران و بيدگل ، سعيد ضابطي با اشاره به اينکه خوشنويسي تقريبا در تمام فرهنگ‌ها به چشم مي‌خورد اظهار داشت: خوشنويسي در مشرق زمين و به‌ ويژه در سرزمين‌هاي اسلامي و ايران در قله هنرهاي بصري واقع است و هدف از برگزاري اين آزمونها را ارتقاء سطح خوشنويسي هنرجويان عنوان کرد. رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آران و بيدگل ادامه داد: با توجه به فعاليت آموزشي مستمر اين انجمن، اين آزمون به عنوان آزمون پايان دوره در دو بخش خط تحريري(خودکاري) و خوشنويسي به همت انجمن خوشنويسان شعبه آران و بيدگل و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان  در تاريخ26 و 27 ارديبهشت ماه در محل کانون سردارشهيد بني طباء برگزار شد. ضابطي افزود: علاقمندان در آزمون بخش خط تحريري دوره هاي «مبتدي، تکميلي و پيشرفته» – و در آزمون بخش خوشنويسي در «دوره هاي مقدماتي، متوسط، خوش، عالي و ممتاز» شرکت کردند. وي خاطرنشان کرد: انجمن خوشنويسان شعبه آران و بيدگل از سال 1380 به صورت رسمي و زير نظر انجمن خوشنويسان ايران کار آموزشي خود را آغاز و تا کنون 100 نفر موفق شدند در دوره هاي مختلف گواهي قبولي از انجمن دريافت نمايند که از اين تعداد حدود 50 نفر فارغ التحصيل انجمن خوشنويسان ايران شدند. آزمون سراسري خوشنويسي هر ساله سه بار به صورت پايان دوره( ارديبهشت ماه)-ترم تابستاني(مردادماه) و ميان دوره (دي ماه) بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار مي‌شود و علاقمندان مي‌توانند در اين دوره‌ها شرکت و در صورت قبولي گواهي از انجمن خوشنويسان دريافت کنند. انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5380

https://tavoosebehesht.ir/node/5380

افزودن دیدگاه جدید