مدیر مسئول کانون 18 اسفند را تبریک گفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام زمان(عج) شهرستان آران وبیدگل، 18 اسفند را به کلیه کانون های سراسر کشور ،مخصوصا کانون های استان اصفهان و شهرستان آران وبیدگل تبریک گفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام زمان(عج) شهرستان آران وبیدگل، 18 اسفند را به کلیه کانون های سراسر کشور ،مخصوصا کانون های استان اصفهان و شهرستان آران وبیدگل تبریک گفت.

متن خبر

  طاووس بهشت: احسان خندان پور، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام زمان(عج) شهرستان آران وبیدگل، با تبریک 18 اسفند گفت: مساجد از صدر اسلام، کانون توجه مردم و مسئولان بوده است و در حال حاضر نیز با توجه به هجمه های دشمنان، وظیفه مهمی بر عهده دارد که این امر نشان دهنده اهمیت این پایگاه عبودیت و بندگی در پیشگاه خداوند و رسیدن به درجه کمال انسانیت در عرصه های اجتماعی، مذهبی و اقتصادی است. خندان پور اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری نیز که در کنار مساجد تشکیل شد نقش مهمی در زمینه های مختلف دارد که برای نیل به اهداف کانون های مساجد باید اعتبارات لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا به راحتی بتوانند به برنامه ریزی و برگزاری برنامه های جذاب و متنوع برای تمام اقشار جامعه اقدام کنند. مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام زمان(عج) شهرستان آران وبیدگل با اشاره به برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در کانون های مساجد، تصریح کرد: برگزاری این برنامه ها در افزایش روحیه معنوی و پرورش و تربیت نیروهای مسجدی و متعهد، نقش بی بدیلی بر عهده دارد. وی بیان کرد: توجه به ائمه جماعت کانون های مساجد و به روز بودن آنها نیز امر مهمی در ارتقاء بیش از پیش کانون های مساجد از لحاظ کیفی و تربیت نسل جوان خواهد داشت. احسان خندان پور، همچنین گفت: همکاری صمیمانه با مسجد امام زمان (عج)،پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع)،اجرای تئاتر مذهبی "پیام سرخ "، راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی طاووس بهشت،انتشار نشریه خانه ما ، نگین کویر، برگزاری یادواره شهدا ی محله عباس آباد،قرائت قرآن نوجوانان مکتب المهدی(عج) ، چاپ دو فقره کتاب،ساخت مجتمع شهید عباسی و فعالیت های  مستمر واحد خواهران، برگزاری مراسم هایی با مناسبت های ملی و مذهبی در اعیاد و محرم و صفر را برخی از فعالیت های چندین ساله این کانون برشمرد. وی، همچنین روز 18 اسفند ماه را که روز تاسیس کانونهای فرهنگی ،هنری مساجد می باشد به کلیه کانون های فرهنگی،مذهبی مساجد سراسر کشور ،خصوصا کانون های استان اصفهان تبریک عرض نموده و در پایان برای همه اعضای محترم کانون ها ابراز امیدواری کرد که در نشر رسالت و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشند. یادآور می شود: کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج)شهرستان آران وبیدگل  زیر نظر دبیرخانه کانونهای فرهنگی ،هنری استان اصفهان به فعالیت پرداخته و این کانون در سال 1360 تاسیس و 7 نفر از موسسان آن شربت شهادت را نوشیده اند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:22
کد خبر: 8345

https://tavoosebehesht.ir/node/8345

افزودن دیدگاه جدید