برگزاري مسابقه برای امام عصرم

در آستانه نيمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشريت و امام مبين حضرت بقيه الله الاعظم(عج) مسابقه بزرگ پيامكی برای امام عصرم برگزار شد .

در آستانه نيمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشريت و امام مبين حضرت بقيه الله الاعظم(عج) مسابقه بزرگ پيامكی برای امام عصرم برگزار شد .

متن خبر

طاووس بهشت:  ارتباط قلبی با امام عصر(عج) یکی از وظایف شیعیان در عصر غیبت است. بر اساس تعالیم دینی و سفارش بزرگان، انجام اموری در عصر غیبت بر شیعیان ومحبین فرض است تا با انجام و مداومت بر اين امور شرایط و زمینه برای ظهور آن وجود مقدس آماده شود. بدین منظور مسابقه "برای امام عصرم..." تلاش دارد تا موضوع ارتباط روزانه شیعیان با آن حضرت را نهادینه سازد. لذا شرکت کنندگان در این مسابقه لازم است با ارسال تنها یکی از اعداد دوازه گانه زیر( فقط عدد به طور مثال: 7) به شماره  021000313 اظهار نمایند که برای ارتباط روزانه با آن حضرت کدام عمل را به صورت روزانه انجام می دهند يا به نظر آنها براي ارتباط قلبي و عملي آنها با امام زمانشان كدام عمل از اهميت و اولويت بيشتری برخوردار است و در صدد انجام آن كار خواهند بود :   1-    كسب شناخت  پيرامون آن حضرت با مطالعه و تحقيق و درخواست كسب معرفت از محضر ايشان  2-    خدمت به شيعيان و محبين حضرت و رفع گرفتاري آنها 3-    رعايت واجبات و محرمات الهي  4-    تلاش در جهت اصلاح خود و جامعه 5-    دوستي قلبي و عملي با دوستان حضرت  و دشمني قلبي و عملي با دشمنان آن وجود مقدس 6-    بيعت روزانه با حضرت با قرائت دعاي عهد  7-    توسل و بيان مشكلات شخصي با حضرت  8-    دعاي زياد براي ظهور آن حضرت  9-    صدقه دادن براي سلامتي  آن حضرت  10- انجام اعمال خير به نيابت از حضرت ( قرائت قران ، نماز ،زيارت ،نيكي به والدين ،...) 11- همه موارد  12- سایر  به 12 نفر از شركت كنندگان در مسابقه به قيد قرعه هداياي نفيسي اهدا خواهد شد.  زمان قرعه کشی: سه شنبه 12 خرداد 1394 در مراسم جشن بزرگ نيمه شعبان مسجد امام زمان (عج) عباس آباد 

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:22
کد خبر: 8312

https://tavoosebehesht.ir/node/8312

افزودن دیدگاه جدید